A korábbi posztban azokat a reklámokat gyűjtöttem csokorba, amelyek a legjobbak, legfeltűnőbbek voltak a közterületeken. Most a nyomtatásban megjelent reklámok közül szemezgettem. Tavaly is több ezer nyomtatott hirdetés jelent meg, a fresher.ru ezeket válogatta át, és közölte a…
Új sorozatfélét szeretnék elkezdeni, ami apró ötleteket, rövid történeteket mutat be, inspiráló jelleggel. Gyorsan átfutható kis szösszenetek, tényleg csak pillanatok a marketing, reklám vagy PR világából.
Az első kis történet a doboz formájú gyümölcsről szól. A…
Így év elején érdemes visszanézni az előző évre, milyen trendek, ötletek voltak a jellemzőek. A reklám szubjektív műfaj, mindenkinek más és más tetszik vagy nem tetszik. Az alábbi kis gyűjtemény a fresher.ru gyűjteményén alapul, ők egész éveben figyelemmel kísérik a…
Kezdetnek talán gyorsan elevenítsük föl mi is tulajdonképpen az AIDA modell. Az AIDA modell (Lewis, 1898): egy termék eladásakor az eladó által követendő főbb tevékenységek leírása, azt foglalja össze, hogy miként is kell működnie a hagyományos reklámnak.
Attention -…
Amin senki sem fog meglepődni: a Facebook uralja a világot közösségi hálózatok terén. De hogy mennyire és mennyit változott ez 2009 óta, azt Vincenzo Cosenza térképein kiválóan nyomon követhetjük.
Az olasz Vincenzo Cosenza évente többször megjelenteti térképeit a…
Néha érdekesen kapcsolódnak össze a dolgok. Tegnap este egy kedves, művészi hajlamokkal megáldott rajzoló barátommal leveleztem egy közös munka kapcsán és csak úgy rákerestem a rajzolt szereplőkre a reklámiparban. Találtam egy tanulságos nyúlfarknyi történetet például…
Ma nem sütikről lesz szó, annak ellenére, hogy aszalt szilvás a poszt címe. Reggel a buszon egy nagyon jó kis történetet olvastam az aszalt szilvákról és egy panzióról. Kicsit olyan a történet, mint egy népmese, talán tanulságos lesz.
Volt egyszer egy panziós asszonyság,…
Így túl az ünnepi kavalkádokon egy kicsit szentimentálisabb bejegyzés körvonalazódott a fejemben a süteménykészítés közben. A süti a Váncza könyvből készült, amiből 1-2 éve a sikerült szereznem egy új példány, a saját kicsi háztartásomba.Egyébként is szeretem a régi…
Victor O. Schwab 1962-ben íródott könyve a "Hogyan írjunk jó reklámszöveget?" (a Bagolyvárnál jelent meg 2002-ben). A dátum alapján arra gondolhatnánk, hogy túlhaladott nézetekről olvashatunk benne és nem lesz semmi használható tanácsa, hiszen annyit változott már a…
A vállalkozások Facebook jelenléte egyre erősödik, érdemes lépést tartani velük. Aki nagy az nem engedheti meg magának, hogy ne adjon teret a rajongóinak, aki kicsi, az pedig azért nem engedheti meg magának, hogy ne legyen ott, mert kiváló reklámlehetőséget szalaszthat el.
De…