Ma nem sütikről lesz szó, annak ellenére, hogy aszalt szilvás a poszt címe. Reggel a buszon egy nagyon jó kis történetet olvastam az aszalt szilvákról és egy panzióról. Kicsit olyan a történet, mint egy népmese, talán tanulságos lesz.
Volt egyszer egy panziós asszonyság, aki ha desszertként aszalt szilvát szolgált föl a vendégeinek, akkor mindig pontosan öt szem szilvát adott, se többet, se kevesebbet. Az öt szem szilva rítussá vált nála, vendégei nem kis bosszúságára. Valahogy mindig volt üres szoba a panzióban és üres hely az asztalok mellett az étteremben.
Egyszer történt azonban, hogy egy másik nő felügyelete alá helyezték a panziót. Az új főnök az öt szilva helyett hatot szolgált föl, ami önmagában nem nagy változás, de szimbolizálta az új szellemet, ami áthatotta a panzió irányítását. Az egy szem aszalt szilvát nagyra értékelték a lakók, beszéltek róla, meg is tapsolták. A rég elpártolt vendégek viszatértek, az új vezetés pedig további újításokat is kezdeményezett például a menüben. A panzió gyarapodott, nyereségessé lett, végül sikercégé fejlődött. És mindez a hatodik szem aszalt szilvával kezdődött.
A modern cégek, különösen a kicsi, alacsony reklámköltségvetéssel rendelkezők, hatodik szem aszalt szilvája lehet a Facebook oldaluk, hiszen ezt sokan nem tartják nagy lépések, csak apróságnak tekintik. A Facebookon költséghatékonyan bemutathatjuk a cégünket, elérhetjük, hogy ismerté váljon és szabadon kommunikálhatunk a vásárlóinkkal, ügyfeleinkkel, kikérhetjük a véleményüket!
A többi szilva, ízlés szerint lehet: weboldal, ügyfélszolgálat, blog, hírlevél, online hirdetés, hagyományos hirdetés, twitter, youtube...
Szolgálja hát föl a hatodik szem szilvát is!