Marketingmoments

Nyomtatott reklámok 2012 - válogatás

2013. január 14. 10:12 - Marketingmoments

A korábbi posztban azokat a reklámokat gyűjtöttem csokorba, amelyek a legjobbak, legfeltűnőbbek voltak a közterületeken. Most a nyomtatásban megjelent reklámok közül szemezgettem. Tavaly is több ezer nyomtatott hirdetés jelent meg, a fresher.ru ezeket válogatta át, és közölte a saját toplistáját. Én még ezt a listát kurtítottam meg, így egy 20-as lista várakozik arra, hogy bemutatkozzon. Egy-két képet elláttam megjegyzéssel, többségében azonban a képek magukért beszélnek.

ny1.jpg

Egy különösen csípős barbecue szósz reklámja. Állítólag reklámban a kutya vagy gyerek a tuti siker, ők a kutyát választották.

ny2.jpg

Ez az egyik kedvencem, talán azért, mert reggeli kávézás nélkül nekem is döcögős lenne a nap.

ny3.jpg

ny4.jpg

A fotó, illetve erre az ötletre épülő egész kampány Oliviero Toscani munkája.

ny5.jpg

ny6.jpg

ny7.jpg

ny8.jpg

ny9.jpg

ny10.jpg

ny11.jpg

Ebből a témából egy egész sorozat született, további képek megtekinthetők ITT.

ny13.jpg

ny15.jpg

ny16.jpg

ny17.jpgny18.jpg

ny19.jpg

ny20.jpg

ny21.jpg

ny22.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr445017080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása