Ma egy színes kis történetet hoztam a personal brandről.
Nyugaton nagyon sokan és elég jól megélnek abból, kik voltak ők, amikor már nem azok. Gorbacsov például 1991 után mindenekelőtt szupersztár (a „nyugati világ” sztárja), aki 100 ezer dolláros fellépti díjával éveken…
A Heye & Partner GmbH rukkolt elő ezzel a zoknis kampánnyal egy társkereső cég számára. Ez nyilván ott működőképes, ahol megszokott dolog a nyilvános mosodák használata, ami ugye itthon nem igazán terjedt el. A kampány lényege mindössze annyi, hogy a mosodák gépeiben…
Az a jó könyv, amit olvasás közben nehéz letenni. Lévai Richárd Közösségi kalandozások című könyve számomra ilyen volt. Aztán meg az a gondolat következett, hogy jöhet is belőle a következő. Olyan Facebook-marketing történetekbe enged bepillantani, amibe az ő könyve nélkül…
A mázlifaktorról nem sok szó esik ha Facebook oldalszerkesztésről van szó, pedig bizony néha a mázlifaktor nagyon sokat tud segíteni a szerkesztőknek. Tudjuk, hogy milyen tartalmakat szeretnek a látogatók (pontosabban igyekszünk megtudni), tudjuk, hogy a képes tartalmakat sokkal jobban…
Azt mondják, hogy a reklámban mindig csak szép emberek szerepelnek, harmonikus az életet ábrázolnak, mesevilág az egész reklám. Ennek némileg ellentmond az Londonban lévő, UGLY MODELS Agency néven működő iroda, ahol csúnya modelleket is bérelhetünk reklámkészítéshez.…
Brazília, 40 fokos hőség, strand, ingyen zuhany. Viszont a zuhanynak Sprite italadagoló automata alakja van. Aki már találkozott nagy melegben egy italautomatával vagy ivott már Sprite-ot, annál biztosan beindul a nyálelválasztás (ezt nem lehet szebben megfogalmazni). Meg kell…
Az egészségünk érdekében fontos a rendszeres zöldségfogyasztás, ezt mindannyian tudjuk. De hogyan tegyük ezt emlékezetessé, és hogyan hívjuk föl a figyelmet a zöldségesboltunkra? Akár úgy, mint a képen látható. Pedig nem egy zöldséges formabontó reklámjának készül ez a…
A néma eladónak (silent salesman) is nevezett csomagolást kommunikációs szakemberek a „tekintet-kommunikáció” műfajába tartozónak sorolják, mert kommunikál a vevőkkel. Kommunikál a formájával, színeivel, asszociációt keltő képeivel. A figyelemfelkeltés a tömegtermékek…
A csomagolásnak több funkciója is van, meg kell védenie a terméket, esetleg a mi ruhánkat, kezünket a terméktől, kívánatossá vagy éppen jól szállíthatóvá kell tennie az árut. Némelyik olyan jól néz ki, vagy olyan praktikus hogy kis sem akarjuk dobni, vagy a csinos külső olyat…
Eszembe jutott, hogy néhány régi írásomat is be kellene illesztenem a blogomba, ilyen a most következő is írás is ilyen, egy cikk a ládafiából. A keresztmarketing egy olcsón használható eszköz a kisvállalkozók számára, mégis kevesen használják, bár még mindig nem…