Ez a mostani poszt az előző kettő találkozásából született, egy kis hétvégi agypihentetés eredményeként. Az első változat az volt, hogy az indiai reklámok után néhány egyiptomit gyűjtök csokorba. Aztán amikor megláttam az egyiptomi jellegzetességekre alapozó…
A régi blog szlogenjében azt ígértem, hogy ínyencmorzsákat kínálok a marketing világából. Az alábbi képek valóban különlegesek, Indiából származó reklámok. Keleti szomszédainktól már mutattam be gerillamarketing ötleteket, de talán ilyen különleges…
A diploma megszerzéséhez kénytelen az ember olyan dolgokat is tanulni, amik egyénként eddig különösebben nem keltették fel az érdeklődését.Így jártam én most a régió és település marketinggel. Először is azon kezdetem el gondolkodni, hogy miért nincs szó soha arról, hogy…
Ma van a Környezetvédelmi Világnap (az eredeti bejegyzés június 5-én íródott!), ennek kapcsán azt hiszem, stílusos lenne olyan reklámeszközökkel foglalkozni, ami ezt a témát érinti. Egyébként ez már a 40. Környezetvédelmi Világnap, 1972-ben jelölte ki ezt a napot az ENSZ.…
A marketing egyik ága önmagunk eladása, bár ezt inkább a HR-hez szokás sorolni. Pedig tekinthetünk saját magunkra is úgy, mint egy termékre. Különösen szabadúszóknál tartom ezt fontosnak, de nem övék a kizárólagosság ezen a területen. Dan Schawbel írásai első sorban angol…
Néhány napja botlottam bele az ezzel a felirattal ellátott megállítótáblába. Már önmagában ennek az ötletessége is elég lenne ahhoz, hogy megemlítsem egy posztban, mert valóban sikerült kitűnnie, annak ellenére, hogy nincs igazán lehetősége a boltnak látványos kirakat…
A reklámtörténet apró, nem túl hosszú életű eszközét, az úgynevezett számolócédulát szeretném most egy kicsit bemutatni, mert azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy még akár újjá is születhet.
A kicsi, hosszúkás, képes papírszelet, a gépi pénztárblokk elődje volt a…
Különböző okokból mostanában sokat bújom Sas István "Az ötletes reklám" című útikalauzát. Gyakorlatilag fejezetenként, nagyon alaposan rágom át magam rajta és amint van valami, ami további keresésre ösztönöz, máris kezdem a kutatást. Szó esett a könyvben arról is, hogy…
Most olvastam egy kiváló cikket Sas István tollából az 50+ korosztálynak szóló reklámról. A cikk 2010-ben íródott, de még mindig aktuális, és teljesen igazat kell adnom a szerzőnek. Reklám szempontból levegőnek nézik az 50 és 60 közötti korosztályt, pedig Sas István…
Egy korábbi bejegyzésben megígértem, hogy megmutatom, hogy jelenleg melyek a legmagasabb áron elkelt moziplakátok. Ezek az adatok természetesen változhatnak, de a képzeletbeli dobogó első helyén álló poszter eladási áránál magasabbat nem találtam az interneten.
Kezdjük a…