A régi blog szlogenjében azt ígértem, hogy ínyencmorzsákat kínálok a marketing világából. Az alábbi képek valóban különlegesek, Indiából származó reklámok. Keleti szomszédainktól már mutattam be gerillamarketing ötleteket, de talán ilyen különleges országból még nem mutattam be anyagokat. A japán tájékoztató képek is sikert arattak, bár azok kétségtelenül aranyosak voltak, most talán ízelítőt kapunk India világából, a problémáikról és termékeiről. A plakátok hangulata teljesen megfelel az európai ízlésnek, és egy kivétellel a feliratok is angol nyelvűek.
Ezt a plakátot a Ogilvy & Mather készítette. Minimalista, mégis megrázó megfogalmazás.
Azt hiszem ez a kép némi magyarázatra szorul. Az indiaiak szeretnek táncolni és énekelni és tehetségkutató showműsorok őket sem kerüli el. Ez a «Sur-Sangraam» műsor beharangozója, amit a «British Has a Talent» mintájára készítettek el. A kampány célja annak bizonyítása, hogy igazi kemény harc lesz.
Van még néhány egzotikus ország a tarsolyomban, majd rövidesen azok is sorra kerülnek.