Egy japán cég vidám rajzos útmutatót készített arról, hogy mit ne tegyünk a telefonunkkal. Bár ez a blog a marketingről és reklámról igyekszik szólni, néha egy kis PR-al vegyítve, mégis úgy gondoltam megosztom, mert ha továbbgondolom ezt az ötletet, akkor akár marketingeszközt is csinálhatunk belőle, mert egy néhány oldalas aranyos tájékoztatót szívesen forgatnak a szülők és a gyerekek, és nincs más dolgunk, mint rátenni a cég logóját és néhány készülékajánlatot, például arról, hogy milyen készüléket milyen korosztály számára miért ajánlunk, különösen a legfiatalabb és legidősebb mobilhasználó rétegre kihegyezve a témát. Ha ügyes a grafikusunk, akkor a közönség hamar megkedvelheti az aranyos figurákat. Ha pedig megcélozzuk a legfiatalabb réteget, akiknek azért már többnyire vesz anyuka mobilt, hogy tudja hol a gyerek, még egy kis rajzpályázatot is indíthatunk. És ezt a vonalat még tudnám tovább bodorítani. El lehet vinni jótékonysági irányba, lehet belőle PR eseményt csinálni, díjátadóval, családi nappal.
Ez volt az egyik olyan bejegyzés, ami az Index főoldalán töltött némi időt. Érdemi változtatni valót nem találtam rajta, így gyakorlatilag csak átemelem most ide.