Egy japán cég vidám rajzos útmutatót készített arról, hogy mit ne tegyünk a telefonunkkal. Bár ez a blog a marketingről és reklámról igyekszik szólni, néha egy kis PR-al vegyítve, mégis úgy gondoltam megosztom, mert ha továbbgondolom ezt az ötletet, akkor akár marketingeszközt…
A sok átköltöző cikk közé néha kívánkozik egy-egy friss írás is, ez most egy ilyen. Ma csak úgy egerésztem össze-vissza, és találtam egy jóslatot a marketing trendekről erre az évre vonatkozóan. Igaz még nincs vége ez évnek, de nagyobb részén már túl vagyunk, így…
A moziplakátok sajátos terület a plakátokon belül. A régi klasszikusok komoly dollárezrekért kelnek el, majd a legdrágábbakat később be is mutatom. Az alábbiakban viszont az az érdekes, hogy Eric Palmer a legismertebb filmek lényegét a régi videójátékokat idéző, 8 bites…
A Szovjetunióban nem volt szükség marketingre, mert nem volt olyan fölösleges árukészlet, amit ne tudtak volna eladni, és mindig volt hiánycikk is. De a kreatívoknak akadt feladat, például küzdelem az alkoholizmus ellen. A szovjet realizmus jegyében születtek a plakátok, amik egyre…
A marketing mellett a másik szenvedélyem a krimi. Kikapcsolódásként elsősorban krimit nézek vagy olvasok, és néha előfordul, hogy a két téma találkozik. Nem csak kitalált bűnügyekről olvasok, hanem valóságosakról is. Ilyen volt a Tylenol kapszula esete, amit Szabó László…
Kicsit elmaradtam a bejegyzésekkel, még Levinson 100 pontjának sem értem a végére. Most újabb pontokat veszek elő a 100-ból.
A külső és belső plakátok - ezeket Levinson még gerillamarketing ötletként említi, a mai vásárló pedig már annyira megszokta, hogy többségük az…
Tegnap éjszaka egy gyűjtögetőkről szóló dokumentumfilmet néztem, és azt hiszem, én virtuális gyűjtögető vagyok. Látok egy jó reklámot, egy angol tananyagot, egy szép hímzésmintát, begyűjtöm, letöltöm. Ez a blog elsősorban a marketingről és reklámról próbál szólni,…
Hát ma délutánig azt hittem a címben szereplő dolgok egy mondatban nem igazán fordulhatnak elő. De. Az imént láttam egy cabrio Polski Fiatot, ami reklámfelületként funkcionált, tegyük hozzá nem is rosszul, mert egy verőfényes péntek délutánon sokan felkapják a fejüket a cabrio…