Marketingmoments

Szemezgetés

2012. szeptember 15. 22:23 - Marketingmoments

Tegnap éjszaka egy gyűjtögetőkről szóló dokumentumfilmet néztem, és azt hiszem, én virtuális gyűjtögető vagyok. Látok egy jó reklámot, egy angol tananyagot, egy szép hímzésmintát, begyűjtöm, letöltöm. Ez a blog elsősorban a marketingről és reklámról próbál szólni, így itt megkímélem a Kedves Látogatót a keresztszemes mintáktól.

Legutóbbi gyűjtögető utam során a következőket mazsoláztam ki:

szemezgeto1.jpg

szemezgeto2.jpg

szemezgeto3.jpg

szemezgeto4.jpg

szemezgeto5.jpg

szemezgeto6.jpg

szemezgeto7.jpg

szemezgeto8.jpg

szemezgeto9.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr1004779507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása