Azt hiszem aki marketinggel szeretne foglalkozni, annak érdemes néha megnézni milyen reklámok futnak éppen. A Rexona reklámját nem egyszer láttam már, és először azt hittem, hogy én nem figyeltem. Szekeres Nóra a filmben reggel a bal hónalját fújja be a Rexonával és a jobbat a "hagyományos dezodorral" este viszont a a tesztnél éppen a bal hónaljban lesz rossz az eredmény, azaz a képi megjelenítés ezt sugallja. Egy reklámot a néző, már ha nézi egyáltalán, felületesen nézi, gondolkodni meg pláne nem fog rajta. A képzettársítás nálam is az volt, hogy a bal oldali teszt eredménye (Rexonás) van a bal kezében, a jobb oldali eredménye a jobb kezében, tehát a reklámozott termék nem is olyan jó. Pedig csak egy pillantásnyi idő maradt ki a reklámból számomra első látásra, az hogy a tesztlapocskákat normális ember csak átlósan tudja a hóna alá rakni, a jobb kezében lévő a Rexona eredménye. És néhány blogban láttam hasonló észrevételeket, hogy a hozzászólók is hozzám hasonlóan értékelték a látottakat.
Nem súlyos hiba ez ugyan, de mégis, egy olyan cégtől, mint az Unilever nem biztos, hogy ezt várnám.
A reklám így fest:
Azt hiszem ma sem tudnék többet hozzáfűzni...