A Coca-Cola idén 125 éves, de abban a gyűjteményben, amit nemrég találtam, az első plakát 1889-ből való. A régi plakátok teljesen jól illeszkednek a divatos vintage stílushoz, akár az is elképzelhető, hogy egy ilyen plakáttal rukkolhat elő a cég. Nagyon kíváncsi lennék, hogy…
A Kasperskij Laboratórium antivírus programokat készít. 2009-ben megbíztak egy ügynökséget, hogy találjon ki számukra egy olyan kampányt, ami alkalmas arra, hogy emlékeztessék a meglévő ügyfélkörüket a szolgáltatásaikra és kötődjön a közelgő ünnephez, vagyis…
A Golden Drum Reklámfesztivál 18 éves múltra tekinthet vissza, és az utóbbi években világszerte elismert rendezvénnyé nőtte ki magát.
A goldendrum.com-on ezt vallják magukról:Trieszttől Vlagyivosztokig, Helsinkitől Tel Aviv, a Golden Drum a legnagyobb, a legfontosabb és a…
Mikor elkezdtem írni ezt a cikket, kicsit körülnéztem a megfelelő definíciók után. A Wikipédiás összefoglalónál maradtam:
A minimalizmus több modern művészeti irányzat (zenei, építészeti, formatervezési, egyéb) összefoglaló neve, amik közös jellemzője, hogy a lehető…
Fresher.ru közölt egy cikket a Wonderbra nevű melltartóról, pontosabban annak kampányáról. Ez a kampány, bár egyszerű dolga volt a férfiak figyelmének felkeltésével, meglehetősen sokrétű képanyagot tartalmaz. Az egyszerű, klasszikus termákábrázoló fotóktól az ötletes,…
Ha már ennyit foglalkozom mostanában a gerillamarketinggel, illő lenne, hogy legalább nagy vonalakban vázoljak valamit az eredtéről. A nyolcvanas években két mű is foglalkozott vele az egyik Ries és Trout 1986-ban, Marketingháború című könyve. Al Ries és Jack Trout művükben…
Most tényleg nagyon leragadtam a témánál, de talán azért, mert ez nagyon összetett téma, érdekesebbnél érdekesebb dolgokat lehet találni a neten a témával kapcsolatban. Külön érdekes megfigyelni az országonkénti vagy inkább régiónkénti különbséget. A következő képeket…
A hétvégémet ilyen furcsa szavakkal töltöttem. Ha egyszer beleásom magam valamibe, nehéz kirángatni. Tegnap is csak a határidő miatt függesztettem fel a keresgélést. Ugyanúgy, mint a korábbi direct mail anyagnál itt is találtam nagyon érdekes dolgokat. Papp-Váry Árpád írásait…
Az alábbi képekre nyugodtan mondhatjuk, hogy reklám és az emberi elme találékonysága nem ismer határokat. A következő alkotások többségében csak valamilyen repülő szerkezetekről élvezhetők. A Nazca vonalak reklámipari megfelelőit készítették el bizonyos cégek kreatív…
Remek ötletet láttam egy orosz oldalon. Egyedi megoldás egy nagyon meghökkentő helyen, a saját ajtónkon. De szerintem itt most beszéljenek inkább a képek.