Marketingmoments

Golden Drum díjas reklám

2012. szeptember 09. 18:52 - Marketingmoments

A Golden Drum Reklámfesztivál 18 éves múltra tekinthet vissza, és az utóbbi években világszerte elismert rendezvénnyé nőtte ki magát.

 A goldendrum.com-on ezt vallják magukról:Trieszttől Vlagyivosztokig, Helsinkitől Tel Aviv, a Golden Drum a legnagyobb, a legfontosabb és a legtöbb reklámot áttekintő és az év eseménye.

2011-ben ezen a versenyen a legjobb nyomtatott reklám kategóriában a moszkvai BBDO reklámügynökség és Marlos Lima brazil illusztrátor közös kampánya bizonyult a legjobbnak.  A Bayer Aspirin Extra Strength fejfájáscsillapító hatékonyságát bizonyítják vicces "előtte és utána"  képekkel. A képek visszafogott, világos színvilágúak, bájos, kicsit talán bumfordi rajzfilmszerű karekterekkel. Sajnos a többi pályázó anyagát még nem sikerült megtalálnom, de egy összefoglalót azért igen: www.goldendrum.com

Most pedig a nyertes képek:

bayer2.jpg

bayer1.jpg

bayer3.jpg

bayer4.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr564764968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása