A Golden Drum Reklámfesztivál 18 éves múltra tekinthet vissza, és az utóbbi években világszerte elismert rendezvénnyé nőtte ki magát.
A goldendrum.com-on ezt vallják magukról:Trieszttől Vlagyivosztokig, Helsinkitől Tel Aviv, a Golden Drum a legnagyobb, a legfontosabb és a legtöbb reklámot áttekintő és az év eseménye.
2011-ben ezen a versenyen a legjobb nyomtatott reklám kategóriában a moszkvai BBDO reklámügynökség és Marlos Lima brazil illusztrátor közös kampánya bizonyult a legjobbnak. A Bayer Aspirin Extra Strength fejfájáscsillapító hatékonyságát bizonyítják vicces "előtte és utána" képekkel. A képek visszafogott, világos színvilágúak, bájos, kicsit talán bumfordi rajzfilmszerű karekterekkel. Sajnos a többi pályázó anyagát még nem sikerült megtalálnom, de egy összefoglalót azért igen: www.goldendrum.com
Most pedig a nyertes képek: