Marketingmoments

Terry Richardson szimbólumai

2012. augusztus 13. 16:08 - Marketingmoments

Volt már szó Oliviero Toscaniról, aki igyekezett valami meghökkentővel felhívni a figyelmet a világ problémáira, emellett a Benetton márkanévre is. Most felfigyeltem Terry Richardson munkáira is, aki szintén sajátosan látja a világot, bár nála nem találtam nyomát a társadalmi problémáknak. Amire tulajdonképpen felkaptam a fejem az egy cikk volt, amely címe:" Fallikus szimbólumok Terry Richardson reklámfotóin". Megnéztem a fotókat, hát ha nem mondják a címben, hogy én most fallikus szimbólumokat nézegetek, magamtól nem jutott volna eszembe. Ami eszembe jutott: merész, erőteljes színeket használ, bár néhol a cukorkaszínek dominálnak. A fotók letisztult kompozíciók, kevés kelléket használ, nem idealizálja a terméket, csak szépen megmutatja. Szándékosan ide most nem egy fallikus szimbólumot ábrázoló fotót választottam, hanem egy szerintem nagyon jól sikerült reklámfotót.

tr_1.jpg

Richardson naplójában viszont már egészen más a hangulat. Egy fotósnak természetesen fényképnaplója van. A mai képek között is van néhány érdekes darab, itt sem a minden esetben a szépség a hangsúlyos. Az alábbi kép egy pillanatfelvételnek tűnik, és úgy vélem, a hölgyet nem lehetne igazán szépnek nevezni.

tr_2.jpg

Szeret fekete-fehér képekkel dolgozni, és a naplójában találhatunk néhány nagyon szép képet is, például az alábbi portré is nagyon jól sikerült szerintem.

TR_3.jpg

De hogy megmutassak egy olyan képet is Richardsontól, ami nem tipikus reklámkép,  íme:

TR_4.jpg

És ha a fent említett cikk szerzője fallikus szimbólumokat vélt felfedezni az Aldo reklámlépein, akkor igazán kíváncsi vagyok arra, hogy provokatív fotósunk alábbi képét vajon milyen jelzővel illeti?

tr_5.jpg

Ha szeretnének Terry Richardson világában kalandozni:

http://models.com/people/terry-richardson

Ezt a cikket is óvatosan publikáltam, azokat a bizonyos fallikusnak nevezett képeket kihagytam, de most pótolom.

aldo1.jpg

aldo2.jpg

És találtam egy magyar vonatkozású fotót is, ami ide kívánkozott: Terry Richardson Mihalik Enikővel:

mihalik_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr924710192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása