Régen a tésztában sült zöldségre mondták néhol, hogy pongyolában van. A pongyola a Pallas Nagylexikona szerint: "általában a gondatlan értelemben használják. Ily értelemben beszélnek P. öltözetről, stilről. Neve a nők kényelmes reggeli öltözetének."
De mostanában a zöldségek is divatosabbak lettek, és bikiniben járnak. Az izraeli Grey reklámügynökség kreatívjai döntöttek úgy, hogy zöldségek felhasználásával kommunikálnak. Fürdőruha formában lehámozott zöldségekről készült reklámfotókkal népszerűsítenek ugyanis egy konyhai multifunkciós gépet.
A padlizsán, a krumpli és a tök, noha faragtak le belőlük, mégis telt idomokkal "pózolnak" a plakátokon, de ez nem véletlen, hiszen a lényeg a nagyság, mert a reklámban szereplő konyhai gép is a Magimix XL nevet viseli, és a termékleírás szerint minden eddiginél nagyobb teljesítményű kütyüvel van dolgunk. Nagy űrtartalom, sok funkció, aprít, szeletel, facsar, nagy darabokban is beledobálhatjuk a zöldségeket. Hát, igen, ha belehajigáljuk a szerkezetbe ezeket a jókora "elhízott" zöldségeket, akkor máris értelmet nyer a reklám szlogenje: The Big is in, vagyis: A nagyság belül van!
Forrás: http://borsa.hu