Marketingmoments

Ogilvy, Hathaway és koteka

2012. augusztus 31. 12:12 - Marketingmoments

A korábbi két bejegyzés inkább széplelkűre sikeredett, aztán olvasgattam Jon Steel "Igazság, hazugság, reklám" című könyvét és ő vetett fel egy ötletet, amit én hirtelen felindulásból gondoltam kipróbálok. Mindaddig úgy gondoltam, amig rá nem kerestem az Indonáziából származó törzsi pénisztok, mint utólag megtudtam koteka, képeire a neten. Hirtelen megértettem Steel problémáját, hogy eddig egyetlen megrendelője sem volt olyan bátor, hogy ezt a tárgyat használja a reklámban figyelemfelkeltésül.

Az alapgondolat onnét jött, hogy David Ogilvy a Hathaway kampányban egy félszemű embert alkalmazott a figyelemfelhívásra.

A Hathaway kampány egyik képét szívesen beillesztem ide, de a kotekát inkább mellőzöm, aki szeretné megnézni, hogy miért nem használják a reklámokban, használja bátran a Google képkeresőt!

hathaway.jpg

Szinten minden költöző bejegyzést ki szoktam egészíteni, a korábbi túlzott szemérmességet levetkőzve illesztek be korábban saját magam által kicenzúrázott fotókat, de ezzel a furcsa darabbal kapcsoltban továbbra is úgy érzem, elég lesz, ha egy linkkel egészítem ki a bejegyzést, itt lehet kotekákat nézegetni.

Szólj hozzá!
Címkék: koteka Ogilvy

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr724743714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása