Marketingmoments

Richard Branson szabályai üzletről, életről

2015. március 17. 12:34 - Marketingmoments

rb1.jpgA "hívása nagyon fontos számunkra, de minden munkatársunk foglalt" ezt gyakran halljuk és mérgelődünk miatta.

Amit az Virgin Atlantic ügyfelei hallanak:

"Hello, a nevem Richard Branson, én vagyok a légitársaság a tulajdonosa. Most minden ügyintézőnk foglalt. Ez így ne jó. A következőképpen járunk el: ha 18 másodperc után, senki nem válaszol, akkor 450 font kedvezményt kap. Kezdem a visszaszámlálást: 18, 17, 16, 15 ... "

Az ügyfél hallgat, és arra vágyik, hogy az ügyintéző ne vegye fel.

Ezt Richard Branson találta ki - egy ember, aki egy kis zenei áruházból egy hatalmas, több területen működő birodalmat üzleti birodalmat épített fel.

Branson alapelveit 40 pontban állította össze:

1. Ha vállalkozó vagy, és még nem hibáztál, akkor nem vagy vállalkozó.

2. Ne kezdj hozzá olyan dologhoz, ami nem tetszik neked.

3. Mindig úgy tekintettem az üzletre, mint kellemes elfoglaltságra, és néha elfelejtem hol a határ munka és a magánélet között.

rbf.jpg4. Büszkeségem soha nem akadályozott meg abban, hogy beismerjem, ha tévedtek.

5. Örülök, ha rosszul szolgálnak ki. Nem, nem vagyok mazochista - egyszerűen a legjobb üzleti ötleteim merültek fel, amikor rossz kiszolgálást kapok.

6. Hajlandó vagyok meghallgatni mások véleményét, és elfogadni a javaslatokat, amelyek jobbak, mint az enyém, ez segít a 40 éve az üzletben.

7. A vállalkozásban nincs helye a konzervatív gondolkodásnak, mert ez megnyesi a szárnyakat, gyengévé tesz, nem tudja értékelni a tényeket, és egyszerűen megöl.
8. Biztos vagyok benne: nem szabad hagyni, hogy egy nyomorult kis "nem" szó megállítson.

9. Számomra, hogy egy üzlet azt jelenti, hogy olyat csinálok, amire büszke lehetek, egyesítem a tehetségeket és valami olyat hozok létre, ami drasztikusan megváltoztatja mások életét.

10.Ne féljünk kiszámított kockázatot vállalni. Néha jobb egy gólya az égen,  mint egy cinege a kézben.

11.Sokkal jobb, kevesebbet ígérni és többet adni, mint fordítva.

12. Számomra nincs annál rosszabb, mint azt hallani, hogyan alkalmazottak elnézést kérnek a munkáltatójuk miatt.

13. Az üzleti életben is, mint az életben, fontos, hogy jót tegyünk.

14. Még mindig inkább beszélni szeretek az emberekkel, mint levelezni.

rb3.jpg15. A legnagyobb eredmény, amit mindig is el akartam érni, hogy az emberek megismerjék a függetlenség képességét, érzék a felelősséget és arra bátorítani őket, hogy vállalják a kockázatot és elérjék kitűzött céljaikat.

16. Én egész életemben megpróbáltam távol tartani magam az irodáktól, főleg három helyen dolgozom: otthon, egy jachton a függőágyban.

17. Ne felejtsd el, senki nem bánja a halálos ágyán, hogy túl kevés időt töltött az irodában!

18. Üzletember vagyok, akkor is, ha köntösben vagyok, és a szigorú öltözködés nem tesz hozzá az én üzleti képességekhez.

19. Minden szervezet minden vezetője – akár az osztályvezető, akár egy top menedzser - időről időre, le kell, vegye az öltönyét és össze kell, piszkolja a kezét.

20. Add meg az alkalmazottaidnak az e-mail címedet és telefonszámodat. Nem fognak ok zavarni, de ez egy erős pszichológiai ösztönző: tudják, hogy ha egy problémára megoldásában szükség lesz rád, bármikor fordulhatnak hozzád.

21. A vállalkozó nem tekintheti a kudarcot negatív élménynek: ez csak egy része a tanulási görbének.

22. A szerencse nem jön magától: meg kell dolgozni érte.

23. Soha nem mondom, "nem tudom csinálni, mert nem tudom, hogyan kell csinálni." Mindig megpróbálom. És nem hagyom, hogy a buta szabályokat megállítsanak.

24. Amint valamelyik üzleti megszűnik örömet okozni, elkezdek gondolkodni a változásokon. Az élet túl rövid ahhoz, hogy savanyú arccal éljük le.

25. A mottóm: élj vidáman, és jön a pénz.

richard-branson-bengal-tiger.jpg26. Mindig van valami, amit nyerünk, és valami, amit elveszítünk. Légy boldog és örülj a győzelemnek. Ne sajnáld a veszteséget, és ne bánd meg. Soha ne nézz vissza – a múlt már nem változik. De igyekezz tanulni a hibáidból.

27. Ha kezdő egy új üzletember megkérdezi, milyen tanulságokat tudok megosztani vele, akkor azt mondom, "Légy a tisztességes és következetes minden a tranzakcióban. Ne csalj, és nyerni fogsz."

28. A legfontosabb dolog, amit én mindig szeretnék elérni – az adott szót meg kell tartani.

29. Az erkölcs - nem üres frázis az üzleti életben, van értelme.

30. Az üzlet javítsa és gazdagítsa az emberek életét, különben nem éri meg elindítani.

31. Barátkozni az ellenséggel – ez egy hasznos szabály az üzleti és a magánéletben is.

32. Az egyszeri siker nem fog egész életedben eltartani.

33. Úgy kell viszonyulni az emberekhez, mint önmagadhoz, sőt még jobban.

rb2.jpg34. Az igaz vezetés, abban nyilvánul meg, hogy nyugodtan és világosan képes megmagyarázni, miért úgy döntött úgy, ahogyan.

35. A pénz - rossz sikermutató. Rosszabb, mint a hírnév.

36. Ha azt kérdezed, mit tartok a legfontosabbnak, azt mondom, hogy a családomat.

37. Én egy boldog ember vagyok. Mindig nevetek. Szeretem az embereket, az életet, a jó vicceket. Egyetértek azzal, hogy a nevetés nemesíti a lelket.

38. Az én történetem - csak az enyém, ez a stratégia nem fog működni mindenkinek.

39. Azt hiszem, nem állok le kifulladásig.

40. Meggyőződésem, hogy az életben semmi sem lehetetlen.

 Forrás: adme.ru

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr937277569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása