Marketingmoments

Fedák Sári Amerikában

2013. március 23. 22:26 - Marketingmoments

fedak.jpgA régi nagy primadonnák is hirdették magukat, főleg ha külföldön léptek fel. Fedák Sári egyik alkalommal igen érdekesen közelítette meg a saját márkaépítését, elvált férje hírnevére alapozott, de próbálkozás visszásan sült el.

Így szól a történet:

Fedák Sári (1879-1955), az ünnepelt primadonna, miután hivatalosan is elvált Molnár Ferenc írótól, a „Borcsa Amerikában” című darab főszerepére leszerződött egy amerikai turnéra.
Reklámnak az amerikai közönség felé Molnár Ferenc író feleségeként hirdette magát. Az író, hogy méltó bosszút álljon rajta, a következő hirdetést adta fel az egyik legnagyobb New York-i lapnak: „Kötelességemnek tartom tudatni a nagyon tisztelt amerikai közönséggel, hogy az a magyar színésznő, aki Molnár Ferencné néven hirdetteti magát a „Borcsa Amerikában” című darab színlapjain, sem nem feleségem, sem nem anyám...”

Sajnos arról nem maradt fenn információ, hogy ez hogyan befolyásolta a művésznő sikerét...

A történet forrása: Papp László Érdekes, tréfás és igaz történetek híres emberekről

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr245164867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.