Marketingmoments

Gorbacsov brand

2013. március 08. 13:38 - Marketingmoments

gorbasov.jpgMa egy színes kis történetet hoztam a personal brandről.

Nyugaton nagyon sokan és elég jól megélnek abból, kik voltak ők, amikor már nem azok. Gorbacsov például 1991 után mindenekelőtt szupersztár (a „nyugati világ” sztárja), aki 100 ezer dolláros fellépti díjával éveken át vezette a sztárpolitikusok világranglistáját. 1992-93-ban Ronald Reagan állítólag 80 ezret kapott egy bankett-fellépéséért vagy
konferenciaszerepléséért, Jimmy Carter, Gerald Ford, George Bush, Richard Nixon pedig 40-50 ezer dollárt. A pénzek az üzletemberré avanzsált Gorbacsov 1990-ben kapott Nobel-díjával (500 ezer dollárral) és a Peresztrojka című könyv jogdíjaival (mintegy 60 ezer dollárral) megalapozott Gorbacsov Alapítvány kasszájába folynak, amely ötéves fennállása során 7 millió dollárnyi humanitárius dollárt szerzett Oroszországnak. Gorbacsov neve tehát jól működik, mind a haza javára, mind a maga hasznára.

Újabb remek példája annak, hogy a kitartóan épített személyes márkánkból több módon és meglehetősen hosszú távon húzhatunk hasznot.

Forrás: Papp László Érdekes, tréfás és igaz történetek híres emberekről

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr425123172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.