Marketingmoments

Közösségi kalandozások - egy jó hazai marketingkönyv

2013. február 10. 18:32 - Marketingmoments

köz.JPGAz a jó könyv, amit olvasás közben nehéz letenni. Lévai Richárd Közösségi kalandozások című könyve számomra ilyen volt. Aztán meg az a gondolat következett, hogy jöhet is belőle a következő. Olyan Facebook-marketing történetekbe enged bepillantani, amibe az ő könyve nélkül nem látnánk bele ilyen jól. Olyan emberek mesélnek a saját sikersztorijukról, akik sok-sok időt töltöttek a Facebook szeszélyeinek a kitapasztalásával. Nekem teljesen új terület a személyek köré épülő oldalak üzemeltetése, hiszen eddig csak márkákkal és közösségekkel dolgoztam, sztárokkal nem,  de hála ennek a könyvnek, most már körvonalazódtam előttem ennek a területnek a finomságai is. Belekérdezett az ominózus Extreme Silver által futtatott indián neves alkalmaz hátterébe is, és nem csak olyan sztorikat tálalt fel, amelyek az elejétől a végéig rózsaszínűek. A Nescafé és Szolnoki János afférja a 3in1 Effekt kapcsán bennem is felmerült a kérdés, hogy ha valamelyik ügyfelem oldalán beütne egy ilyen eset, vajon hogy lehetne jól kijönni belőle, és közben hálát adtam a sorsnak azért, hogy komolyabb trollkodásokkal eddig még nem kellett szembenéznem, bár már én is megtapasztaltam ezt-azt. Egyik kedvencem talán a Lélekpillangó története volt a könyv tanulmányai közül, ahol egy szép kezdeményezés még szebb kommunikációját ismerhettük meg. A mesébe foglalt közösségépítés megmutatja az igényes, előre tervezett kommunikáció előnyeit és szépségeit, de az is, hogy a mese nagyon komoly odafigyelést igényel és ami kifelé egy pillangó szárnycsapása, a belül több lóerőnyi munka is lehet akár.

Még hosszasan sorolhatnám azokat a dolgokat, amik ötletet adtak, elgondolkodtattak, de nem akarom lelőni a poént, a sztorik úgy jók, úgy kell őket elolvasni, ahogy a könyvben vannak, teljes egészükben. Azoknak, akik meg akarnak jelenni a Facebookon, még akkor is, ha szakértő segítségével és tanácsaival teszik ezt, azt javasolnám, hogy olvassák el a Közösségi kalandozásokat, mert néhány dolgot biztosan másként látnak majd.

A szerzőnek pedig csak annyit: Lévai úr, kérjük a következőt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr45073013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.