Marketingmoments

A néma eladó

2013. január 15. 16:25 - Marketingmoments

A néma eladónak (silent salesman) is nevezett csomagolást kommunikációs szakemberek a „tekintet-kommunikáció” műfajába tartozónak sorolják, mert kommunikál a vevőkkel. Kommunikál a formájával, színeivel, asszociációt keltő képeivel. A figyelemfelkeltés a tömegtermékek piacán elengedhetetlen, a több ezer tételből álló árukínálatból ki kell emelkedni valahogy. Önmagában a csomagolás persze nem tud kitűnni, csak akkor, ha a polcra való kihelyezés is partner ebben. Továbbá a csomagolás hordozhatja a promóciós felhívásokat, vagy ráerősíthet a más csatornákon folyó reklámozásra is.

A jó csomagolást fel lehet ismerni a reklám megtekintése után. kapcsolatban áll a hirdetésekkel mind a szövegezésben, megjelenésben és promóciók kapcsán. Az életérzés, amit eladunk a csomagoláson is meg kell jelenjen. (csomagolas.blog.hu)

Az egyéni megjelenésű termék nem csak a boltban vonhatja magára a figyelmet, hanem akár vásárlás után is, a szatyorból kikandikálva.

Olyan csomagolásokat mutatok most meg, amelyek még a vírusmarketingre is esélyesek, mert ötletességük miatt némelyik viccesebb darab képét megosztják egymással a fogyasztók.

Elsőként egy több szempontból is jól kitalált sajtcsomagolás. 1. Mit keres a ceruza a sajtok között - megnézem. 2. praktikusan forgácsolja a sajtot, ahol csak szeretném

25.jpg

És még egy ceruzás ötlet: törölközők ceruzának álcázva.

28.jpg

Kevésbé gusztusos téma, látványos megjelenítés, pattanások elleni tabletták csomagolása.

9.jpg

A hajcsatból "fésült frizurát" a tervező

5.jpg

Zöld tea, fogyasszuk pohárból, hogy lássuk a madárkát

24.jpg

Ha valakinek kezébe nyomnak egy ilyen farönköt, mondjuk születérnapi ajándékul, valószínűleg igen meglepődik, ráadásul duplán

20.jpg

Vonnegut Dollhouse CD, stílusosan babaházban kiadva

27.jpg

A praktikus chipses doboz, egy mozdulattal kínálótálkává válik

4.jpg

Ecsetek és pamacsok, szakállak és bajuszok

18.jpgLásd rózsaszínben a világot!

10.jpgGyomor formájú ablakkal ellátott szatyor.

17.jpg

Paskold az (üveg) fenekét!

2.jpg

Manósipka, biztosan mosolyt csal a vásárló arcára ez a kis rajz.

1.jpg

És ha evés után megszomjaztunk, egy emlékeztető víz: a fogyáshoz megfelelő mennyiségű folyadékpótlás kell!

32.jpgÉs egy játékos ital, szó szerint kivirágzik az üveg, mire kiviszi a pincér

22.jpg

Még egy alakformáló termék, mindjárt motivál a formájával.

8.jpg

Végezetül egy csábos termék a kenyérpultról

23.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr195019772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.