Marketingmoments

Hogyan ne bánjunk a mobilunkkal?

2012. szeptember 21. 13:06 - Marketingmoments

Egy japán cég vidám rajzos útmutatót készített arról, hogy mit ne tegyünk a telefonunkkal. Bár ez a blog a marketingről és reklámról igyekszik szólni, néha egy kis PR-al vegyítve, mégis úgy gondoltam megosztom, mert ha továbbgondolom ezt az ötletet, akkor akár marketingeszközt is csinálhatunk belőle, mert egy néhány oldalas aranyos tájékoztatót szívesen forgatnak a szülők és a gyerekek, és nincs más dolgunk, mint rátenni a cég logóját és néhány készülékajánlatot, például arról, hogy milyen készüléket milyen korosztály számára miért ajánlunk, különösen a legfiatalabb és legidősebb mobilhasználó rétegre kihegyezve a témát. Ha ügyes a grafikusunk, akkor a közönség hamar megkedvelheti az aranyos figurákat. Ha pedig megcélozzuk a legfiatalabb réteget, akiknek azért már többnyire vesz anyuka mobilt, hogy tudja hol a gyerek, még egy kis rajzpályázatot is indíthatunk. És ezt a vonalat még tudnám tovább bodorítani. El lehet vinni jótékonysági irányba, lehet belőle PR eseményt csinálni, díjátadóval, családi nappal.

eso.jpg

auto.jpg

furdo.jpg

napos.jpg

sieles.jpg

taska.jpg

tenger.jpg

potty.jpg

tolto.jpg

Ez volt az egyik olyan bejegyzés, ami az Index főoldalán töltött némi időt. Érdemi változtatni valót nem találtam rajta, így gyakorlatilag csak átemelem most ide.


Szólj hozzá!
Címkék: telefon rajz

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr544792702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.