Marketingmoments

ZOO, Te milyen állat lennél?

2012. szeptember 13. 23:11 - Marketingmoments

Ez nem egy újabb Facebook játék, hanem egy ismét igen ötletesre sikerült reklám. Nem véletlen az, hogy ennyire érdekelnek a gerillakampányok, mert ennyi humoros és ötletes dolgot kevés más területen lehet találni. A San Francisco ZOO plakátjai iskolapéldái lehetnek  annak, hogy egy plakát hogyan indíthatja el a "buzz"-nak nevezett jelenséget, a zsongást. Elég csak megnézni a pózoló embereket a fotókon. Szinte biztos vagyok benne, hogy sok ismerősnek megmutatták hogy milyen pillangó, páva vagy zsiráf lett a gyerkőcből, vagy éppen anyuból.

Az is átfutott a fejemen, hogy hasonlót kivitelezhet egy magyar állatkert is, mert nem különösebben költséges és épít köré egy játékot vagy versenyt, lehetőleg szavazósat, mert azt jobban megmozgatja a családokat, főként a kisgyerekeseket, és mondjuk örökbefogadó szülővé nevezi ki a nyertest 1 évre, meg kap a család egy bérletet az állatkertbe, tehát nem egy milliós költségvetésű akció, de mit csinálunk a vandálokkal?  A graffitihuszárok mindent lefújnak, a szeszgőztől megizmosodott diszkólovagok meg bármit képesek összetörni (ez nem azt jelenti, hogy minden szórakozó fiatal vandál, de sajnos sokan nem az eszükkel tűnnek ki a tömegből).  Lehet, hogy Magyarországon ezért kevés a "földközeli" kreatív kampány?  Folyamatosan gyűjtöm a különböző megmozdulásokról készült fotókat, videókat, mert inspirálóak,  marketingesként tudok tanulni belőlük és nem utolsó sorban szórakoztatóak is, de azt tapasztalom, hogy kevés anyagot találok Magyarországról. Biztosan lesz még több olyan postom is, ahol egy-egy kampányt mutatok meg, de nem tudom hány lesz belőlük belföldi.

zoo1.jpg

zoo2.jpg

zoo3.jpg

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr154776046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.