Marketingmoments

Push up avagy egy fehérneműkampány története

2012. szeptember 09. 16:22 - Marketingmoments

Fresher.ru közölt egy cikket a Wonderbra nevű melltartóról, pontosabban annak kampányáról. Ez a kampány, bár egyszerű dolga volt a férfiak figyelmének felkeltésével, meglehetősen sokrétű képanyagot tartalmaz. Az egyszerű, klasszikus termákábrázoló fotóktól az ötletes, vicces képi megoldásokig. Sokszor maga a termék nem is szerepel a képen, az ok-okozatból nem látjuk csak az okozatot. A cikk így foglalja össze a lényeget: "A Wonderbra kreatívjának története: textiltechnológiák a föld vonzása ellen." 

Maga a reklám tárgya a "csodálatos" Wonderbra már több mint 70 éves, 1939 óta van jelen a piacon. Mostanában két ismert kampánya van a gyártónak, egy gerilla kampány, amit Publicis Frankfurt jegyez. A másik kampány online zajlott, a wonderbra weboldalán lehetett találni egy több ezer Wonderbra melltartóból álló montázst. A képeket nézve el kell ismerni, hogy a kreatív csapat valóban nagyon alapos munkát végzett. Sok olyan plakát készült, ami lehetőséget ad a vírusmarketing beindulásának, mert valóban vicces, szellemes. Használtak mindent ami egy reklámban sikert jelenthet, van a képeken csinos hölgy, kisgyerek, kutya, humor. Az alább közölt képek a teljesség igénye nélkül mutatnak meg néhányat a kampány képeiből. 

wb7.jpg

wb35.jpg

wb6.jpg

wb17.jpg

wb24.jpg

wn28.jpg

wb9.jpg

wb8.jpg

wb1.jpg

wb29.jpg

wb26.jpg

wb4.jpg

wb3.jpg

wb20.jpg

wb19.jpg

wb30.jpg

wb11.jpg

wb2.jpg

wb14.jpg

wb5.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr764764691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.