Marketingmoments

Az egyszerűség dicsérete, minimalizmus a reklámban

2012. szeptember 09. 16:48 - Marketingmoments

Mikor elkezdtem írni ezt a cikket, kicsit körülnéztem a megfelelő definíciók után. A Wikipédiás összefoglalónál maradtam:

A minimalizmus több modern művészeti irányzat (zenei, építészeti, formatervezési, egyéb) összefoglaló neve, amik közös jellemzője, hogy a lehető legkevesebb eszköz és anyaghasználattal igyekeznek létrehozni. A formák és a színek letisztultak, egyszerűek, amiből a stílusirányzat neve is ered. Modern művészeti irányzatként az 1960-as, 1970-es évek Amerikájában alakult ki, virágkora is ekkorra tehető. A minimalizmus hívei abból az alapfeltevésből indultak és indulnak ki, hogy „a kevesebb többet jelent”, és hogy a geometriai forma közös tapasztalaton alapul. 

A minimalista reklámok egyetlen elemre fókuszálnak, azt az egy dolgot próbálják megragadni, ami a reklám lényege. Tudjuk, hogy néha milyen nehéz egyetlen szóba tömöríteni a mondanivalónkat, különösen ha sikeresen akarunk eladni valamit. Ösztönösen a bőbeszédű, hosszas dicséret felé fordulnánk. Ráadásul ebben a műfajban nem biztos, hogy a termék megjelenítés lesz az üdvözítő, sokkal inkább a hatás, az érzés, az élmény.

min1.jpg

min2.jpg

min4.jpg

min6.jpg

min24.jpg

min28.jpg

min27.jpg

min26.jpg

min25.jpg

min23.jpg

min22.jpg

min14.jpg

min20.jpg

min17.jpg

min16.jpg

min13.jpg

min12.jpg

min10.jpg

min15.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr144764763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.