Marketingmoments

In medias res

2012. augusztus 06. 21:37 - Marketingmoments

 A címet a bölcsész felem adta a bejegyzésnek. Nincs tudathasadásom, legalábbis azt hiszem, de megvan bennem a bölcsész és talán a marketinges. Arra az elhatározásra jutottam, hogy ha már úgy hozta a sors, hogy új életet kell kezdenem, akkor az olvasmányaimat és az azok alapján születendő gondolataimat és írásaimat rendszeresen rögzítem. Rengeteg marketing témájú dolgot (is) olvasok és olvasás közben jönnek az ötletek, főleg, ha egy éppen aktuális munkán gondolkodom.

Most éppen Alex Wippenfürth könyvét olvasom, meglehetős szertartásossággal, minden este elrágódom egy újabb adagon. Nem mintha annyira nehéz lenne a mű, de így jobban át tudom gondolni a részeket. Az "Ideglelés" projekt leírása különösen érdekes volt, de könyörgöm, melyik az a megrendelő vagy munkaadó, aki 2 évet vár a kampány eredményére, még akkor is, ha, mint az "Ideglelés" bebizonyította, milliókban (dollár!) mérhető a siker. Rohanunk és azonnali eredményeket akarunk. Na jó, én is, de ez sajnos nem mindig lehetséges.

Aki még mostanában újra előkerült olvasmányaimból, az Oliviero Toscani volt, róla hamarosan írok is néhány sort, mert egy ilyen "fenegyerekről", ahogy őt titulálják, nem lehet nem írni. De amíg sorra kerül, a művész úr oldala: http://www.olivierotoscanistudio.com/it/pubblicita.htm

toscani.jpg
Egyébként mivel egy teljes "magánkampányt" építek az ún. Social Media segítségével, a blog is szépen beleillik majd ebbe a hálóba, és megfelelő felület lesz arra, hogy beszámoljak az eredményekről is. Kell némi bátorság ahhoz, hogy így belecsapjak a lecsóba, de ha csak a sarokban duzzogok, hogy nem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerettem volna, nem jutok tovább.

Amikor leginkább padlón voltam ezt az idézetet olvastam valahol:"Tudnod kell, hogy sok-sok vázlat után születik meg a remekmű! Ne add fel! Egy életed van, egyetlen dobás. Nem érdemes kishitűen, félszegen egy helyben topogni, vagy duzzogva félreülni. Tudj kacagni saját kudarcaidon, és kezdd elölről." Böjte Csaba mondta ezeket a gondolatokat, és azt kell mondanom, igaza volt. Nem kedvelem különösebben a papokat, sajátosan állok a valláshoz, de Böjte Csaba bölcsessége sokszor segített már át hullámvölgyeken. Őt sem azért tisztelem, mert szerzetes, hanem azért amilyen ember. A marketing az anyagiakról szól, de emberség és becsület nélkül az sem ér egy fabatkát sem, de erről is írtak már tőlem okosabb és tapasztaltabb szerzők (beszámolót is hozok rövidesen).

Na szépen elkalandoztam, de ez az induló bejegyzés amúgy is csapongóra sikeredett.

De folyt köv.

Ezt a cikket még 2012. február 23-án írtam. Mivel a blogom költözik, úgy döntöttem, hogy minden bejegyzést újraolvasok, fűzök hozzá megjegyzéseket, vagy ha már teljesen értelmetlen és fölösleges, nem költözik át az új helyre. Ebben a bejegyzésben ami továbbra is értékes és fontos, az Böjte Csaba gondolata.

És most megint elölről kezdem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr674699105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.