Sok információt és módszert olvasunk, tanulunk munka közben, mert ezt másként nem lehet csinálni. De mindig a személyes történetek, a konkrét visszacsatolások mutatják meg, hogy hogyan is működik valójában. Rengeteg adatot gyűjtünk és elemzünk, de nem látunk bele sem a vásárló, sem az ügyfél fejébe. Talán szerencsés helyzetben vagyok, mert minden munkám ahhoz kötődik, hogy emberekkel foglalkozzam. A szenvedélyem az alkotás, amiből lassan webshop nőtte ki magát, és tudjuk, hogy önmagában az nem elég, így természetesen van Facebook oldal, Instagram fiók, Pinterest fiók és blog is. A blog kis színes, részben kicsit ismeretterjesztő, kicsit gyönyörködtető is akar lenni, egy színfolt. Amikor olyan ásványokkal dolgozom, ami nem túl elterjedt, próbálok róluk információkat összegyűjteni a blogban. Így történt ez a szugilit nevű ásvánnyal is. Még egyetlen kész karkötő volt belőle készleten. A legutóbbi költözés kellős közepén jön az üzenet a Facebook oldalon: kapható-e pont olyan karkötő most, amit a blogban mweutattam. Vagyis a két felület együtt vezetett vásárláshoz. Ez persze nem nagy tétel, de jól illusztrálja, hogy milyen szépen körbeérnek az online felületek.
Korábban írtam arról, hogy weboldalt már minimális költséggel létre lehet hozni, a blog pedig ingyenes eszköz, és ki tudna jobban mesélni a vállalkozásunkról és a mögötte lévő egyéniségről, mint mi magunk?