Marketingmoments

Fotók a hírfolyamban

2017. április 07. 15:49 - Marketingmoments

Magánvélemény

Már rég írtam bejegyzést, főként olyat, ami a kisvállakozóknak szól, pedig a munkáim általában ilyen cégekhez kötnek. Tegnap azonban felvetődött egy dolog az egyik megrendelőmnél, és mivel tartok tőle, hogy ez másoknál is probléma lehet, megosztok róla néhány gondolatot.

Teljesen megértem, ha egy alkotó vagy forgalmazó sok mindent szeretne megmutatni a készletéből, hiszen elsődleges szempont az értékesítés, másodsorban pedig meg akarjuk mutatni, amire büszkék vagyunk, ami új, stb. Ez érthető érzés. Azonban azt nem tartom helyes taktikának, ha egy bejegyzésbe, ami a hírfolymba posztolunk belgyömöszölünk 30-40 képet.

Hogy miért?

1. a kedves érdelődő türelme véges, nem biztos, hogy végig fogja kattintani mind a 30 fülbevalót vagy 40 bébiholmit, bármilyen szép és kívánatos is, illetve aki mobileszközről nézi az oldalt például tömegközlekedésen, az is kiizökentheti, hogy le kell szállnia, és kicsi az esély, hogy visszamegy a félbehagyott képsorhoz, pedig lehet, hogy az általa rég keresett dolog a következő képen lett volna...

2. ha napi több kis posztot rakunk ki, betartva az "illemet", hogy minimum 2 órát várjunk a posztok között, akkor a követők idővonalában többször jelenhetünk meg (én továbbá azt a szerkesztési elvet szeretem, ahol a téma is megengedi, hogy 1 szórakoztató 1 "eladós")

3. a csúnya szóval "dislike" esélyét is növelhetjük, hogy túlságosan sok információt borítunk egyszerre a követőkre, de ezt érdemes lenne alaposabban tanulmányozni, összevetve egy túlterhelt napot az akkor keletkező leirtkozások számával

4. több kép, több reakció, több kérdés - amit egy képdzsungelben nehezebben követünk, nem reagálunk időben, vagy akár át is siklunk fölötte, ezzel megnehezítve a saját kommunikációnkat a potenciális ügyfelekkel, illetve magára az oldalra sem vetünk jó fényt vele.

Ha nagyon beharangoznánk egyszerre sok dolgot, inkább készítsünk kollázst, amit online, ingyen megtehetünk több oldalon is pl. Fotor.com, Befunky.com, Picmonkey.com, hogy csak néhányat említsek. Ha kollázst felrakjuk beharangozónak, utána lehet szépen adagolni a teljes információkat a termékekről. A kollázsokat a reklámokban is tudjuk használni, itt például a tavaszi kislány sapkákat rendeztük olyan formába, ami szépen jelenik meg a reklámcsíkban.

sapi_koll_lany.jpg

Azt hiszem mára ennyi....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr9912408301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.