Marketingmoments

Mese a kisboltokról

2016. szeptember 22. 17:26 - Marketingmoments

bolt.jpgEgyszer volt, hol nem volt két kis bolt. Az egyik fővárosi, a másik kisvárosi. A áruválaszték mindkettőnél széles volt, de némileg eltérő. Mindkét tulajdonos úgy gondolta, hogy bizony a weboldal és a Facebook oldal manapság bizony szükséges. Neki is futottak mindketten. Történetesen mindkettőjük számára a Marketingmoments készítette el az oldalt is, a Facebook oldalt is. Volt is nagy öröm, hogy nekik már ilyenjük is van. De a tulajdonosok hozzáállása teljesen különböző volt a folytatást illetően. A budapesti bolt úgy gondolta, hogy az oldalak létezése önmagában elég ahhoz, hogy megismerjék, nem tartotta fontosnak a rendszeres tartalomfeltöltést, a reklámról hallani sem akart. A vidéki kis bolt nem állt meg az első lépés után, folyamatosan frissítjük a Facebook oldalt, alacsony költségvetésű, de folyamatos kampánnyal építjük az ismertséget. A vidéki bolt szépen gyűjti a követőket, naponta több érdeklődő üzenet is érkezik a potenciális vásárlóktól, és bár lényegesen később indult a Facebookon, már 10-szer annyian követik, mint a fővárosit. De az oldalak szerkesztője csak kíváncsi volt, hogy az áruválaszték vagy a hozzáállás számít-e. A saját szakállára tett egy próbát a fővári bolttal. Feltöltött egy új árut és mindössze 100 Ft/nap költséggel kiemelte a bejegyzést. És hopp már jött is egy érdeklődő...

A mese tanulsága: attól, hogy van Facebook oldalunk és weblapunk, de ennél a pontnál megállunk, nem fognak jönni az érdeklődők. Foglalkozni kell vele, építgetni. Már napi 100 Ft ráfordítással újabb és újabb potenciális vevőket érhetünk el. A közösségi média és a weboldal magára hagyva nem tud csodát tenni, bárhogy szeretnénk.

A fotó illusztráció.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr7111736213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.