Marketingmoments

A páratlan zoknik története

2013. március 05. 16:51 - Marketingmoments

neu_socks.jpg

A Heye & Partner GmbH rukkolt elő ezzel a zoknis kampánnyal egy társkereső cég számára. Ez nyilván ott működőképes, ahol megszokott dolog a nyilvános mosodák használata, ami ugye itthon nem igazán terjedt el. A kampány lényege mindössze annyi, hogy a mosodák gépeiben elhelyeznek, "ottfelejtenek" egy fél pár zoknit, a "Szintén magányos?" felirattal és rajta a társkereső webcímével.

A kampány kiötlői remekül választottak metaforát és célcsoportot, és mindezt a  megfelelő helyen. A férfiak számára különösen érzékeny téma a páratlan zokni, hiszen náluk 200 zokni a szekrényben gyakran jelent  200 magányos zoknit és nem 100 pár zoknit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr175118095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása