Marketingmoments

Cabrio, Polski Fiat, reklámfelület

2012. szeptember 15. 22:13 - Marketingmoments

Hát ma délutánig azt hittem a címben szereplő dolgok egy mondatban nem igazán fordulhatnak elő. De. Az imént láttam egy cabrio Polski Fiatot, ami reklámfelületként funkcionált, tegyük hozzá nem is rosszul, mert egy verőfényes péntek délutánon sokan felkapják a fejüket a cabrio kispolskira. Sajnáltam, hogy nincs nálam fényképezőgép, ezért amikor hazaértem gyorsan kerestem a neten egy átalakított járgányt, hogy a Kedves Olvasónak könnyebb legyen elképzelni.

polski.jpg

Na, ezt tessék szépen elképzelni fehérben, az oldalán és a hátulján nagy piros betűkkel hirdetve egy szexshopot (a körúton mondjuk én még kötnék rá néhány nagy rózsaszínű héliumos lufiszívet is, csak a feltűnés fokozása érdekében).

Szóval ma is érdemes volt kimozdulni.

Update: sajnos azóta sem láttam a járgányt, de továbbra is szívesen lefotóznám.

Szólj hozzá!
Címkék: reklám polski

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmoments.blog.hu/api/trackback/id/tr894779499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása